Monday, March 23, 2015

Patuselt head kohupiimataskud ehk sotšnikud

Kohupiimaküpsetised on vaieldamatult minu lemmikud ja kui avastasin, et minu töökoha kohvik teeb imehäid sotšnikke, olin oma õnne tipul. Olin juba tükk aega planeerinud ka ise sotšnikutegu ette võtta, kuid kuidagi lükkus see muudkui edasi. Lõpuks, kevadises hulluses, haarasin härjal sarvist ja siin nad on, minu esimesed sotšnikud. Nad pole küll päris samad kui minu iidolid töökoha kohvikust, aga vastuvaidlematult patuselt head!





50 g pehmet võid
210 g jahu (u 3,5 dl)
60 g suhkrut (u 0,75 dl)
0,25 tl soodat
1 muna
3 sl hapukoort
noaotsatäis soola

Täidis:
200 g rammusat kohupiima
2 sl suhkrut
1 sl hapukoort
1 munavalge
1-2 sl jahu
soovi korral lisa rosinaid, vanillisuhkrut, kaneeli vm

määrimiseks 1 munakollane ja veidi vett

Sega tainaks suhkur, hapukoor, muna ja sool. Lisa pehme või ja soodaga segatud jahu. Sega tainas kiiresti ühtlaseks (väldi liigset töötlemist) ja pane vähemalt pooleks h külma. Täidiseks sega ained kokku, viimasena lisa jahu. Sega hoolega. Rulli tainas umbes 5mm paksuseks ja lõika 10 cm läbimõõduga ketasteks. Aseta ketta ühele poolele supilusikatäis täidist, keera teine pool peale. Suru poolkuu servad tugevasti kinni. Määri pealt munakollase-veeseguga. Küpseta 220 kraadi juures u 12-15 min.

No comments:

Post a Comment