Tuesday, April 29, 2014

Soolane vahepala - lillkapsa püreesupp

Kuna ma pole kunagi eriline supifänn olnud, olid mul siiani katsetamata ka kõiksugused püreesupid. Ent nüüd, kus ma keetsin oma pojale tema esimese püree, tegin seda siis juba suuremas koguses ja valmistasin ülejäänud perele mõnusalt kreemise lillkapsa püreesupi. Supi idee ja algretsept on pärit kokasaatest My Kitchen Rules, mis sai natuke ümber toimetatud. Maitsel polnud vigagi, aga kindlasti (kindlasti!) lisage supile midagi soolakat ja krõbisevat, nagu näiteks mina panin röstitud sepikukuubikuid ja krõbedaks praetud peekonitükke, sest see annab supile hoopis teise maitse ja tekstuuri. Ehk siis muudab hea oluliselt paremaks!




Kahele:

pool lillkapsast
1 väike sibul
1 küüslauguküüs
1 tl võid
1 tl õli
pool puljongikuubikut
2 dl kohvikoort
150 g sulatatud juustu
1 tl sinepit
2 sepikuviilu
2 peekoniviilu

Keeda õisikuteks eraldatud lillkapsas võimalikult väheses vees pehmeks. Tükelda sibul ja küüslauk. Kuumuta pannil või ja õli ja prae sibul ja küüslauk selles pehmeks. Lisa lillkapsale sibul, küüslauk, pool kohvikoorest ja püreesta segu saumiksriga ühtlaseks. Aseta püree tagasi pliidile, lisa ülejäänud koor, puljongipulber ja sulatatud juust. Sega ühtlaseks, kuni juust on sulanud. Retseptis kästakse lisada ka sinep, mina selle unustasin, aga teie katsetage ära :)

Rösti sepikuviilud ja lõika kuubikuteks. Prae peekoniviilud ilma õlita pannil krõbedaks ja tükelda ka need. Puista supp sepiku- ja peekonikuubikutega üle ja serveeri kohe.

No comments:

Post a Comment